مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات نفسم

ماه مهمانی خدا مبارک

1394/3/27 17:09
نویسنده : مامان فاطمه
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزمبوس  ماه رمضان را در پیش داریم این سومین ماه رمضانی هست که پسرکم با ما همراه است  خدا جونم شکرتبغل  پسرک عزیزم ازت میخوام که همیشه و در همه حال حرمت این ماه عزیز رو نگه داری. من همیشه فکر میکنم که تو این ماه بزرگ و پر برکت خدا از همیشه بهمون نزدیکتره  و همیشه این ماه برام رنگ وبوی تازگی داشته .خدا جونم دعا وخواسته من تواین ماه عزیز شفای همه مریضها هستش .

فرا رسیدن مــــــــــــاه رمضان    مــــــــــــاه خدا    مــــــــــــــاه بارش رحمت الهی     مبــــــــــــارک      دوستای خوبم التـــــــــــــماس دعــــــــــــا

عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست وامیدم به خداوندی اوست

 

پسندها (12)

نظرات (7)

مامان راحله
27 خرداد 94 22:50
التماس دعا
مامان فاطمه
پاسخ
محتاج دعا عزیزم
اتی مامان
28 خرداد 94 23:31
التماس دعادوستت دارم مهدیار شیرینم
مامان فاطمه
پاسخ
محتاج دعا
مامان فرح
29 خرداد 94 14:48
سلام عزیزم،وقت سحر و افطار واسه ماهم دعا کنید
مامان فاطمه
پاسخ
محتاج دعا
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
1 تیر 94 17:46
ماه مهمانی خدا مبارک التماس دعا انشالله در این ماه حاجت روا شوید...
عمه فروغ
2 تیر 94 23:00
سلام فاطمه جون نماز و روزه هاتون قبول ان شاا.. که در این ماه حاجت روا بشید.التماس دعا
مامان فاطمه
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی از دعای خوبت
مامان فرناز
6 تیر 94 3:52
سلام و التماس دعا خداوند حافظ پسر قشنگ و دوست داشتنيتان باشد
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان جون
15 تیر 94 1:46
امـشب حرفی نـدارم.حـرفم,حـرف ساده ايـست؛ امـشب مـرايـادکـن درهـر "الـغوث" کـه مـيـگويـى, شـايـد بـه حـق "يـارب" گـفـتـنـت "خـلـصنا"يـت بـراى مـن هـم مـستـجاب شود... الـتـماس دعـا
مامان فاطمه
پاسخ
محتاج دعا