مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات نفسم

عکسای یادگاری

1401/10/5 16:35
نویسنده : مامان فاطمه
190 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی گل پسری حوصله اش سرمیره 

امروز مدرسه تعطیل بود بعد اینکه تکلیف نوشتی بهونه ی خونه ی مامان امنه رو گرفتی و خیلی ناراحت بودی که ببرمت خونه مامان‌امنه ولی مامان مریض شده و حال نداشت گفتم‌مهدیار برو حیاط و تمیز کن برگاشو جارو بزن رفتی و کل حیاط جارو زدی کلی هم هوا خوردی دیگه اومدی یادت رفت رفتن خونه مامان آمنه جون 

مامان قربون اون ژستت بشه عشقم 

این لباس هدیه شب یلدات بود عشقم 

خیلی خوشت اومد از لباس 😇

این لباسارو از پیج خودم برات سفارش دادم پیج اینستا دوستان وبلاگی عزیزم اگر دوست داشتین میتونین شما هم از پیج کاری خودم ثبت سفارش کنین کلی لباسای قیمت مناسب و قشنگ‌دارم @mahoor_kidssپیج فروشم تو اینستا دوستان عزیزم 

عشق مامان دوستت دارم 

مهدیارو مامان آمنه جووون 😇🥰

عشقای من 😇🥰😍

سارا جون و مهدیار جونم 👧👦

پسندها (2)

نظرات (0)