مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات نفسم

مهدیار شیرین زبون شده

1394/3/24 18:56
نویسنده : مامان فاطمه
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم پسرک خوشکلم عزیزم خیلی خوشهالم چون تو این ماه یعنی 29ماهگیت زبون باز کردی niniweblog.comو خیلی با مزه هرچیزی رو که ما میگیم دست و پا شکسته تکرار میکنی و کم کم داری به زبون میای و حرف میزنی  البته خیلی وقته که کلمه میگی و فکر کنم  نه ماهه یا ده ماهه بودی که شروع به گفتن کلمه کردی ولی جمله نمی گفتی و کلمه هایی هم که می گفتی محدود بو د ولی العان هر چی ما میگیم مثل طوطی تکرار میکنیniniweblog.com 

بهت میگم اسم بابا چیه میگی سسولniniweblog.com niniweblog.comبهت میگم اسم مامان چیه میگی باطیniniweblog.com  میگم اسم خودت چیه میگی مهدیniniweblog.com اسم سارا روهم راهت میگی  همین که تلفن زنگ میزنه میدویی و گوشی رو برمیداری میگی الو سدام خوبیniniweblog.com مامان امنه هم عاشق حرف زدنت و هر بار زنگ میزنه میگه گوشی رو بده به مهدیارniniweblog.comخلاصه که شیرین بودی الانم که کچل شدی و هم زمان زبونم باز کردی شیرین ترو خوشمزه تر شدی niniweblog.com

عزیزم چند وقتیه که روزا پوشکت نمیکنم و دارم از پوشک میگیرمت ولی بعضی وقت های که مهمون داریم یا مهمونی میریم یا بیرون میبریمت هنوز پوشکت میکنم   چشمک

عزیزم از همین امروز هم شیر روزت رو قطع کردم به امید اینکه غذا خوردنت بهتر بشه و فقط یه شیشه شبها بهت شیر میدم نمی دونم کار درستی میکنم یا نه niniweblog.comلطفا مامانای عزیزی که تجربه دارن یا بچشون هم سن مهدیاره راهنماییم کنن مرسی دوستای خوبمniniweblog.com

 

پسندها (9)

نظرات (5)

مامان ندا
24 خرداد 94 23:40
ای جونم ...مبارکه عزززیزم..قلبون حرف زدنت عززززیزخاله
مامان راحله
25 خرداد 94 17:56
ماشالله عزیزمممممممممم
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
27 خرداد 94 17:32
سلام مامانی دوقلوهای من یک ماه کوچکتر از مهدیارن . چنذ ماهیه که خوب صحبت میکنن مخصوصا دخترم روان و بی نقص . هنوز از پوشک نگرفتمشون خیلی سخته این کار چند روز امتحان کردم نشد خسته شدم بی خیالش شدم . بچه های منم خوب غذا نمیخورن تو روز شیر هم نمیخورن فقط موقع خواب . دکتر میگه به حال خودشون بزار به زور غذا نده منم گوش دادم فعلا...
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
1 تیر 94 18:42
آفرین به این پسر شیرین زبون ماشالله
عمه فروغ
2 تیر 94 23:03
ای جوووووونم به مهدیار شیرین زبون .ان شاا.. که در پروژه از پوشک گرفتن هم موفق باشی