مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات نفسم

اولین کار دستی مهدیار

1394/1/19 16:24
نویسنده : مامان فاطمه
247 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به همه ی دوستهای مهربون و خوب وبلاگیمونniniweblog.com امیدوارم روزای خوبی رو با کوچولوهای ناز و شیطونتون داشته باشین niniweblog.com

من امروز با همکاری مهدیار عزیزمniniweblog.com براش چندتا عروسک انگشتی ساختیم با وسایلی که تو خونه داشتیم خیلی مهدیار ذوق میکردniniweblog.comو بیشتر کاراشم دوست داشت خودش انجام بده و هر کاری میخواستم بکنم با دقت نگاه میکرد و میگفت من من یعنی اون درست کنه خلاصه با بازی و کمی دعوا و جیغ و دادو خنده تمومش کردیمخندونک حالا با این عروسک ها که براش درست کردم جلوی بعضی از کاراشو میتونم بگیرمniniweblog.com

ایده ی درست کردن این عروسک انگشتی هم از اونجا شروع شد که وقتی از سیزده بدر بر میگشتیم تو ماشین مهدیار انقدر خسته شده بود که کلی بهانه میگرفت و از اونجایی هم که من پستونکش رو نبرده بودم یه کمی هم کلافه بود niniweblog.comمن همون جا رو انگشتم با خودکار چشم ابرو کشیدم و شروع کردم باهاش حرف زدن و توپ بازی کردن و دیدم واقعا مهدیار سر گرم شده و تا یه کم صبر میکردم اشاره میکرد که باهاش بازی کنم و کلی هم میخندید بعد از اون رفتم چند جایی که براش عروسک انگشتی بخرم که نداشتن اومدم تو اینتر نت نگاهniniweblog.com کردم و براش درست کردم niniweblog.com خیلی هم دوستشون داره با این عروسک ها امروز باهاش بازی کردم و بهش غذا دادم الانم با اونا خوابیده شماهم میتونین برای بچه های گلتون درست کنین و با عزیزای دلتون بازی کنین من که خوشم اومده و از همه مهمتر که امروز مهدیار خیلی راحت غذاشو خورده و الانم خوابیدهniniweblog.com

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان راحله
19 فروردین 94 17:06
خیلی قشنگ درست کردی عزیزم آفرین آخی چه پستونکی میخوره
عمه فروغ
19 فروردین 94 19:17
مهدیار جونم عروسک انگشتیت مبارک خوشحالم که لحظات خوبی داشتید.آفرین به این مامان و پسر هنرمند
فاطمه & فائزه
20 فروردین 94 11:26
ماشالله به این مامان هنرمند ای جااااااااااانم
melika
20 فروردین 94 11:28
وای چه زیبا ...آفرین به این مامان ....
مامان ندا
20 فروردین 94 12:59
یک زن گران بها ترین اعجاز خداست برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق،شبنم وار برعطر او سجده کرد وهزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود. او اجابت میکند،عشقی ،بالاتر از خورشید. و زیباتر از مهتاب را و تنها یک زن میداند آیین دوست داشتن را . و آنقدر زیبا هدیه میکند این عشق راکه سیراب شوی . آری میدانی که او الهه ی عشق است وبهشت کمترین سرزمین اوست روزت مبارک مامانی
مامان فاطمه
پاسخ
خیلی زیبا بود عزیزم مرسی از تبریکت ندا جان روز شما هم مبارک مادر مهربون
اتی مامان
21 فروردین 94 19:45
دوستت دارم مهدیار جونی
مامان فاطمه
پاسخ
منم همینطور خاله جون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
26 فروردین 94 19:52
ای جانم زیبا و ساده و دوست داشتنی
مامان خدیجه
30 فروردین 94 7:53
آفرین عزیزم عالی درست کردی