مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات نفسم

شیرین کاری های مهدیار

1393/11/7 16:49
نویسنده : مامان فاطمه
265 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به همه ی دوستهای خوب وبلاگی مون و سلام به پسرک گلم niniweblog.comکه این روزا خیلی شیطون شده و مامانشو اذیت میکنه niniweblog.comیه موقع هایی دوست دارم زودتر بزرگ بشی و بعضی از کاراتو خودت انجام بدی ولی وقتی شیرین کاریاتو با بابا رسول میبینیم niniweblog.comدوست داریم همین اندازه بمونی و زمان کند بگذره تا ما از این خوشمزه بازیهات لذت ببریم و شارژبشیم niniweblog.comقربون پسرکم برم که با اومدنت به زندگیمون روحی تازه بخشیدی و به خودم میبالم به خاطر داشتن پسر با محبتی که بی مقدمه میادو صورتم رو میبوسه ومنم بغلت میکنم و یه دل سیر بوست میکنم niniweblog.comدیشب بابا رسول دراز کشیده بود فیلم نگاه میکرد که اومدی بوسش کردی niniweblog.comتا اومد بغلت کنه فرار کردی قربون پسر با محبت و مهربونم برمniniweblog.com

خوب حالا بعد قربون صدقه بریم سر شیطونی ها و اذیت هات که یه موقع هایی دیگه کلافم میکنی و صدامودر میاری منم خیلی جدی دیگه  جلوی بعضی از کارات وایمیستم چون اصلا از بچه های بی ادب خوشم نمیاد و سعی میکنم تا جایی که میتونم خوب تربیتت کنم  در این موردهم کلی مطلب جمع کردم و میخونمniniweblog.com  هر کسی هم بخواد پشتت در بیاد اجازه نمیدم چون اگر جای کار بدی بکنی خجالتش مال منه و همه من رو مقصر میدونن دوست ندارم لوس بشی عزیزم

یکی از شیطونیات اینه که لباسای تمیز کشورو  میبری میریزی تو ماشیت لباس شویی niniweblog.comو فکر میکنی ماشین باید مدام در حال شستن باشه هر موقع هم توش لباسه وقتی به مرحله خشک کنش میرسه میخوای بذارمت رو ماشیت تا شمارو هم بلرزونهniniweblog.com نمیدونم این چه کاریه والا  niniweblog.comچند روز پیش جلوی این کارت وایسادموبهت فهموندم که این لباسا تمیزه ولباسای تو حموم رو ماشین میشوره تامیرفتی سر کشو پشت سرت حاضر میشدم و نمیذاشتم کشوهارو بهم بریزی چشمکو سعی میکردم با یه چیزدیگه سرت رو گرم کنم ولی کوتا نمیومدی که خلاصه دیدی کوتا نمیامو  جدی هستم و نمی خندم نمیذارم خراب کاری کنی رفتی عروسکت روآوردی انداختی تو ماشین niniweblog.com 

از کابینت ها یه مدت راحت شده بودم که دوباره شروع کردی و کابینت رو خالی میکنیniniweblog.com هرچی قابلمه و سبد هست و میریزی بیرون و میری میشینی توش درشم میبندی البته یکی از کابینت ها فقطniniweblog.com که این کارم دیگه نمیذارم بکنی چون کلی اسباب بازی داری ریخت و پاش اونا کمه که وسایل خونه و اشپز خونه رو هم میخوای به هم بریزیniniweblog.com منم انرژی ندارم زود خسته میشم از بس خراب کاریاتو جم میکنم و مرتب میکنم niniweblog.com

گل پسرم  niniweblog.comمنو ببخش واسه اون زمانهای که مجبورم میکنی سرت داد بزم و دعوات کنم و اخمت کنم یا باهات حرف نزنم قهر بشم باهات دوست دارم niniweblog.com

گل پسرم کاکائو وشکلات دسته دار niniweblog.comخیلی دوست داری و بابا رضا برات همیشه میخره منم برخلاف گذشته که خیلی رو خوراکت حساس بودم و نمی ذاشتم هر چیزیرو بخوری به اسرار بابا رسول حساسیتمو کنار گذاشتم و هرچیزی بخوای و باب میلت باشه میدم بخوری کنجد عسلی و حلواهم دوست داری تو غذا ها هم سوپ مرغ وماکارانی و قیمه وماهی رو از غذاهای دیگه بیشتر دوست داری niniweblog.comچای خور حرفه ای هم هستی البته کم رنگ niniweblog.comعاشق دوغی بدون گاز به دوغ میگی اوغ روزی صد بارم از ما آب میخوای و به آب میگی او niniweblog.comچند بار آقاجون گفت توهم یاد گرفتی دوست دارم  در آینده هم ترکی صحبت کنی هم گیلکی فدای پسرک باهوشم niniweblog.comniniweblog.com

 عزیزم عکسم داری که برات بعدن میذارم  از تولد هلیا هم عکس گرفتم ولی خوب نشد سر فرصت عکساتومیذارمبوس

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان بردیا اریایی
10 بهمن 93 13:15
وای خدا از دست این پسرای شیطون من نمیدونم اینا این همه انرژی رو از کجا میارن اخه بردیا هم اینجوریه ولی با کارای دیگه که گاهی مجبور میکنه ادم رو دعواش کنم خیلی نازی مهدیار جوووووووووووووووووووووووووووون تا میتونی شیطونی کن مامانت هست جمع و جور میکنه
عمه فروغ
10 بهمن 93 16:55
سلام هزار ماشاا.. به این گل پسر مهربون و بامحبت ای جونم چه پسر شیطونی این کارت که دوس داری بری رو سر لباس شویی بشینی خیلی باحال بود
مامان راحله
10 بهمن 93 18:55
ما باید با این خرابکاری هاشون کنار بیایم دیگه چاره ای نیست .. ولی خب شیطونی با بی ادبی فرق میکنه .. گاهی پیش خودم میگم تو یه خونه ی یه ذره ای خیلی نباید به شیطونی هاش گیر بدم .. اینجوری خیلی حوصله ش سر میره . ولی اگه ببینم کار داره به جایی میرسه که خودشو لوس میکنه و با این روش میخواد کارشو پیش ببره اون موقع دیگه جلوش وایمیسم .
مامان فاطمه
پاسخ
درسته تو بعضی از موارد وقتی سخت نگیری خود به خود بچه لوس میشه
مامان راحله
10 بهمن 93 18:55
کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي
10 بهمن 93 22:06
اگر سنتان زير 18 سال ميباشيد خواهش ميکنم اين نظر رو نخونيد. کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي اين کتاب صد در صد مورد نياز شماست چه مجرد و چه متاهل فقط تا پايان اسفند 1393 با اين قيمت استثنايي عرضه ميشود. اين کتاب آموزشي مخصوص افراد بالاي 18 سال بويژه زوج هاي جوان است. از عواقب خودارضايي با خبريد؟ موثرترين راههاي ترک ان را مي دانيد؟ آقايان ! از زود انزالي رنج مي بريد ؟ خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نيست ؟ از سايز آلت خود ناراضي هستيد ؟ نظر خانم ها را در اين مورد مي دانيد؟ ميخواهيد به همراه همسرتان ارگاسم طولاني و دلپذير داشته باشيد ؟ مي خواهيد لذت جنسي دو طرفه را تجربه کنيد؟ جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حيا در خانواده ها اموزش اين مسائل مهم به خوبي صورت نميگيرد و به علت عدم اگاهي و در برخي موارد اگاهي هاي غير علمي و ناقص بسياري افراد قادر به لذت بردن ازاين عواطف و احساسات خدادادي نيستند و برعکس عامل سرخوردگي و نگراني و تشويش و اختلال در زندگي روزمره شان نيز مي شود. اين کتاب در ساير سايت هاي ديگر به قيمت هاي بالا به فروش ميرود. اما ما به دليل اهميت آن اين کتاب را تنها با 5000 هزار تومان در اختيار شما قرار مي دهيم. براي ديدن فهرست مطالب و خريد اين کتاب به وبلاگ ما مراجعه کنيد. با لينک کردن وبلاگ ما ، گامي مهم در حل مشکلات جنسي جوانان جامعه برداريد. در صورت مسدودي وبلاگ به ما ايميل بزنيد.خريد اين کتاب بسيار آسان است. _________
مهتاب
11 بهمن 93 13:51
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
رامین
31 تیر 94 2:30
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
حمید
1 مرداد 94 7:06
مطالب وبلاگت قشنگه !