مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات نفسم

اقا موشــــــــــه خونه ما

1393/9/10 16:46
نویسنده : مامان فاطمه
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست های خوبمون  niniweblog.comوااااااااااااااااااااااااای تازهگی ها تو خونمون یه اقا موشه اومده خیلی شیطونهniniweblog.com از دستش نمیدونیم  چه کار کنم niniweblog.comیه جاهای خطرناکی میریه ما هم تمام وسایل خونه رو  جمع کردیم دیگه خسته شدم niniweblog.comهمه جا بهم میریزه یه موقع هایی میخندیم از دستش یه موقعهایی دعواش میکنیم  niniweblog.comدیگه همین دوتا کار از دستمون بر میاد بابا رسول که میگه بهت هیچ چیزی نگم ولی من طاقت نمیارم یه وقتایی اعصابمو  خورد میکنیniniweblog.com مثلا روتختی رو به هم میزنی بالای میز ارایش میری  پلاستیک زباله های تو گازو بیرون میریزی  اون در زیر اجاق گازو منم به زور باز میکنم نمیدونم والااااااااااااااااااا از دست این وروجک niniweblog.comمیری رو مبل از رو مبل میری رو اوپن اشپزخونه وسایل کابینترو به هم میریزی  اتاق خودتم که هیچی هرچی هست رو میریزی به هم niniweblog.com حالا با اجازت از  کارای این اقا موشه چندتا عکس گرفتم میذارم تا در اینده ببینی چه بلای سر من بیچاره و خونه در میاری  niniweblog.comالبته زمانی که میخوابی من همه چیزو مرتب میکنم  که وقتی بیدار شدی سر گرمی داشته باشی  واسه خراب کاریniniweblog.com بابا رسول میگه مادر یعنی این که وقتی داره خرابکاریای پسرشم جمو جور میکنه بازم قربون صدقه ش میره niniweblog.comوقتی دارم جای دستاتو رو وسایلا پاک میکنم  قربو صدقت میرمو میام تو خواب بوستم میکنم niniweblog.comزندگی ما مال توه عزیزم  همون خندت واسه ما دنیا ارزش داره  اینو یادت باشه من و بابای عاشقتیم  niniweblog.com


برای دیدن عکسها ادامه مطلب

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان کیمیا
10 آذر 93 17:20
بگرددددم آقاموشه رو مامانی حالا حالاها باید جمع کنی ریخت وپاش این گل پسرو. فقط همینکه میره بالای وسایل خطرناکه خیلی حواست باشه عزیزم.
مامان راحله
10 آذر 93 19:08
ای پسر شیطون بلا
زری مامان
10 آذر 93 23:31
ماشالاااااااا خدا حفظ کنه مهدیار کوچولوتون رو
مامان کارن( رزیتا )
11 آذر 93 11:11
ای جااان قربون این موش کوچولوی شیطون بلا
مامان خدیجه
11 آذر 93 12:30
ای جونم چه آقا موشه شیطونی