مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات نفسم

بدون عنوان

1396/12/13 0:55
نویسنده : مامان فاطمه
328 بازدید
اشتراک گذاری
سلام قربونت برم مامان جان چند وقته که پسرکم دندونت یه وقتایی درد میگرفت میگفتی مامان لپم درد میکنه دندونات به خاطر قطره اهنی که تا دوسالگی بهت دادم پوسیده گی دارن و من از این بابت خیلی ناراحتم واقعا
من و بابا رسولم بردیمت دکتربرای دندونات
دکتر دندوناتو دیدی و قرار شد هر هفته بریم که یه کار دندونتو انجام بده
ولی عزیزم اصلا هم کاری نکردی
بردیمت برات جایزه خریدیم ماشین و امبلانس و ماشین مسابقه و یه لپ لپ هم خریدیم که اقای دکتر به شما بده ولی اصلا تا دستگاه روشن شد همکاری نکردی یه کم از پوسیدگی دکتر برات گرفت ولی دیگه نذاشتی بقیه کارای دندونت انجام بشه و با مواد پانسمان اونم انقدر خانوم منشی باهات حرف زد و بازی کرد تا راضیت کرد دهنتو باز کنی برات گذاشت قرار شد هفته بعدش بریم تا پر کنه
هفته بعدم که همکاری نکردی بازم من برات ماشین ادم اهنی خریدم کادو کردم که بدم اقای دکتر به به شما که بی فایده بود و همچنان دندونت با پانسمان پره
با مامان معصومه بردیمت بیمارستان کودکان (مفید)خانون دکتر دندوناتو دیدی گفت تو یه مرحله بیهوشی کامل کلشو درست میکنیم
ولی من از عوارض بیهوشی میترسم فعلا موندم چه کار کنم و شما هم فعلا دندون درد دیگه نداری شکر خدا انشالله زودتر دندونات بریزن و خیال منم راحت بشه
اصلا برای مسواک زدن همکاری نمیکنی چندتا مسواک داری ولی تنبلیت میاد مسواک بزنی هر شب بعضی شبا که زورت میکنم با گریه مسواک میزنی


تووراه دندون پرشکی









دست گل پسرم و بابا رسول عزیزش
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)