مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات نفسم

بدون عنوان

1394/12/15 14:30
نویسنده : مامان فاطمه
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه گل پسر عزیزم و دوستای خوبمونآرام

برای همه روزهای اخر سال خوشی رو ارزو میکنم  بغل

عزیزم ماشالله حسابی شیطون شدی ما هم دیگه خونه تکونیمون با کمک تو تموم شدخندونک و الان دیگه کمکم باید منتظر بهار باشیمراضی

این فکرو میکنم اگر تنوع فصل ها نبود چه زندگی یک نواختی داشتیمسکوت و همش خسته کننده بود مخصوصا ماهایی که صبرمون کمه و زود خسته میشیم راضی

من خیلی خوشحالم که هوا خوب میشه و دیگه میشه راحت بیرون بریم چشمک

از طرفی هم خوشحالم که پسرکم داره اقا میشه و من یه کم از قبل راحت تر شدم و نیاز نیست قدم به قدم همراهت باشم بوس

عزیزم اولین سین امسال سایه بابا رسولو برا خودمون ارزو میکنمبغل بعد سلامتی برای خودمون وهمه و خانواده هامون محبتبعدم سرور و شادی برای همهتشویق ودر کل همه سینهای خوبو ارزو دارم برای همه بعدم برای خودمون محبت

سال نود و چهار هم با همه بدی ها و خوبیاش داره تموم میشه و سال نو وجدید شروع میشه امیدوارم سال خوبی برای همه باشه محبتراضی

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

عمه فروغ
16 اسفند 94 11:58
سلام فاطمه جون خدا قوت بابت خونه تکونی ان شاا..که روزهای آخر سالتون بخیر و خوشی باشه و سال خوبی رو آغاز کنید
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی سال نو‌مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشین []
مامان راحله
16 اسفند 94 17:20
اتی مامان
25 اسفند 94 17:52
ماشالله به جیگر مادرعزیزم ایشالله سالی پراز شادی و سلامتی داشته باشیپیشاپیش عیدتون مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
سلام سال نو مبارک عزیزم مرسی انشالله سال خوبی داشته باشین
mantab
26 اسفند 94 21:28
با سلام و تبریک نوروز 1395 به اطلاع شما می رسانیم نمایش( شاهزاده خانم بد ترکیب ) به کارگردانی خانم مریم کاظمی از تاریخ 8/1/95 در تالار هنر برگزار خواهد شد و گروه ما داستان این نمایش را در قالب یک من تاب ویژه طراحی نموده است تا کودک شما نیز بتواند نقشی را در این نمایش ایفا نماید. * تیم عکاسی حرفه ای من تاب در محل تالار هنر به صورت کاملا رایگان از فرزندان شما عکس خواهند گرفت. * اعضای سایت می توانند به میزان امتیاز خود در تهیه بلیط نمایش، تخفیف بگیرند. همچنین می توانید در مسابقه نقاشی فرزند خود که به زودی از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد در محل تالار ثبت نام کنید نشانی: تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، تالار هنر. www.mantab.ir