مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات نفسم

شیرین کاریهای این روزای مهدیار

1394/4/16 14:35
نویسنده : مامان فاطمه
364 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بیشتر میخوای باهم بازی کنیم niniweblog.comتو روسری سرت میکنی مامان میشی niniweblog.comمنم میشم مهدیار بعد به من غذا میدی و کلی بازی بعد همین که من گریه میکنم دستم رو میگیری میگی مریم توچه مریم پارک یعنی بریم کوچه بریم پارکبوس

یه موقع هایی بابا رسول میشی و همون حرکات و کارای بابا رسول رو انجام میدی niniweblog.comمنم باید صدات بزنم رسول توهم صدام میزنی فاطی البته بابایی به من میگه فاطمه اما تو نمیتونی هنوز کامل تلفظ کنیمحبت گوشیت زنگ میخورهniniweblog.com بهت میگم کی بود رسول جان میگی ای بابا عمو بود مرم سرویس یعنی عمو بود برم سرویس بعد بهت میگم پس اروم برو مهدیار نفهمه چشمکاینجا نقش مهدیارو عروسکت داره بعد بهت میگم بستنی و ماست و شیر سر رات بخر بیار خندونکاین وسط تا بری این کارارو انجام بدی منم یک کم به کارام میرسم راضی قربونت برم عشق میکنم و قتی با منیبغل

یه موقع های به من میگی تو مامان امنه و من دایی محمدniniweblog.com بعد گوشیرو میگیری دستت مدام با گوشی راه میری مثلا داری کارای محمد رو میکنی محبتبعد  هر کاری که محمد میکنه انجام میدی مثلا دریا رفته بودیم محمد اب میریخت تنمون و مارو خیس میکرد بعد که با هم رفته بودیم حموم اب میریختی تنم و میگفتی من محمدخنده

niniweblog.comقربونت برم الان گل پسرم تو یه سنیه که از همه الگو میگیره و میخواد کارای بزرگتر هارو انجام بده امیدوارم الگو های خوبی برات باشیم niniweblog.com

عاشق مسواک زدنی niniweblog.comهر شب همین بهت میگم مهدیار بریم مسواک بزنیم سریع  میگی مریم یعنی بریم بعد هم یک بار با خمیر دندون خودت میزنی مسواک یک بار با خمیر دندون تندی که واسه بابا رسوله اصلا هم بدت نمیاد niniweblog.com

  محبتعزیز دلم یه موقع هایی خوب هم کاری میکنی و راحت میای توالت و کارت رو انجام میدی ولی یه موقع هایی لج میکنی منم برات چندتا بسته برچسب خوشکل خریدم یه موقع هایی که نمیای بهت برچسب میدم بچسبونی به دیوار تو هم به خاطر برچسب راحت میای و اذیت نمیکنیچشمک

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

اتی مامان
16 تیر 94 19:57
ماشالله به این همه پیشرفتمهدیارمن خیلی شیرین زبونی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون بوس برای ایلیا و امیرعلی
مامانی
18 تیر 94 8:15
آفرین به مهدیار جون که روز بروز پیشرفت بیشتری میکنه بر چسب هم خیلی جالبه سرویس بهداشتی ما که تمام دیوار پر شده بود از برچسب های باربی و کتی ولی خوب جواب میده
مامان فرح
18 تیر 94 18:02
ماشالله به مهدیار باهوش و زیرک
atefeh
21 تیر 94 11:48
سلام من عاطفه ام ..... برای اولین بار توی وبم مسابقه اجرا کردم مسابقه ای با موضوع کودک زیبا.... حتما شرکت کنید... توی وب جایزه هاش رو هم نوشتم... http://atefeh-okh.niniweblog.com
مامان راحله
23 تیر 94 17:23
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی راحله جان
آبجی فاطمه
24 تیر 94 22:56
ای جان چه گل پسر نازی خوفه به منم سر بزنید
همراه رایانه
22 مرداد 94 9:48
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir