مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات نفسم

آخر سال 93

1393/12/16 16:44
نویسنده : مامان فاطمه
215 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یه موقع هایی حتی وقتی پیشمی دلم برات تنگ میشه خیلی دوست دارم

دلم برای گذشته ها یی که با تو بو دم تنگ میشه وبرای اینده باتو بو دن هم پر میکشه

و حالاهم که تورو داریم  احساس خوشبختی میکنیم خیلی دوستت داریم niniweblog.com

همیشه از خدا سلامتی و شادی میخوام دیگه چیزی بیشتر از این نمیخوامniniweblog.com

تو این چند وقت  سرما خوردی و تب داشتی با اینکه میدونستم تا چند روز دیگه دوباره خوب میشی شیطونیات شروع میشه  و این یه سرما خوردگی سادس بازم یه موقع هایی به هم میریختم و دوست داشتم هر کاری بکنم تا زودتر خوب بشی هر کاری میکردم تا یه کم استرا حت کنی نمی شد با بی حالی و تبی که داشتی مدام راه میرفتی قربون پسرم برم محبتکلا سرما خوردگیت چهار روز طول کشید   بوس

 نبوده ...نیست... نخواهد بود... !

عزیز تر از تو کسی برای من..

ااااااالا سرما خوردگیت سه روز طول کشیداین روزا درگیر کارای عیدم و خیلی س این روزای اخر سال درگیر کارای عیدم عزیزم  خرید و خونه تکونی niniweblog.com بابا رسول دوتا ماهی قرمز واسه پسرکم خرید و تو کلی ذوق میکنیniniweblog.com و هربار موقع غذا خوردن هی میگی ماهی ماهی و باید به اونا هم غذا بدی niniweblog.com

راستی تو خونه تکونی هم کلی کمک میکردی (البته خراب کاری) niniweblog.comبابا رسول هم که با حوصله خلاصه به هم میخورین پدر و پسر niniweblog.com

niniweblog.comعزیزه دلم نفسم سال 1393 هم داره تموم میشه و دوباره بهاره زیبا در راهه و ماهم کم کم داریم اماده میشیم تا مثل بهار تازه و نو بشیم خدارو شکر میکنم که تا به این ساعت سال خوبی رو داشتیم و ارزو میکنم که سال جدید هم سال خوبی برای ما و دوستهای خوبمون باشه الهی آمینبغل

 

 چند روز پیش یه برف حسابی هم اومد

پسندها (3)

نظرات (3)

پریسا
24 اسفند 93 11:13
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مامان راحله
24 اسفند 93 13:12
امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشید عزیزم
عمه فروغ
24 اسفند 93 23:39
بلا به دور باشه عزیزم ان شاا.. همیشه تنت سالم باشه.مامان خانمی خسته نباشی با کارهای خونه تکونی خدا قوت
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی مهربون لطف کردی بهمون سر زدی عزیزم