مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات نفسم

پسرک زمستونی من

1393/10/1 23:49
نویسنده : مامان فاطمه
304 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدای گل پسر زمستونیم برم بغل عزیزم  روزمیلادت توی اولین ماه زمستون یعنی دی هست خداوند بزرگ تو  این ماه مهدیار عزیز م رو به ما داد و تو با اومدنت زندگی من و بابا رسول رو تو زمستون سرد گرم کردی محبتقر بونت برم الهی بغل عزیزم ما خانواده زمستونی هستیم  ماه اول زمستون تولد گل پسرمه niniweblog.comniniweblog.comزمستون و روزای برفیش برام سرد نیست تا وقتی که خاطرات گرم به دنیا اومدنت  همراهمهniniweblog.com niniweblog.comدومین ماه زمستون یعنی بهمن تولد بابا رسول عزیزه niniweblog.comniniweblog.comباران یا برف...چه فرقی میکند؟تو که باشی هوا که هیچ! زندگی خوب است همسر عزیزم و بابای مهربون من و مهدیار خیلی دوست داریمniniweblog.com niniweblog.com وماه اخر زمستون هم یعنی اسفند تولد خودمهniniweblog.comniniweblog.com اخه از خود گذشتگی تا چه حدی اینجاه هم اخرین نفر نوبت من شدهniniweblog.com niniweblog.comخلاصه فصل زمستونو خیلی دوست دارم محبتهنوز هم برام هیچی جالب تر از این نیست که صبح پاشم ببینم کلی برف او مده و هنوز هیچکی از روش رد نشده خدا زیباست و من این زیبایی رو تو تک تک دونه های برف میبینم بغلخدایا ازت سپاسگذارم خدای خوبم دوست دارم و جز سلامتی و شادی ازت چیزی نمی خوام بغل این نعمت سلامتی وشادی رو هم اول برای همه خانواده ها و بد برای خودمون میخوام  ای خدایی که جز تو خدای نیست به درگاه تو دعا میکنم که در قلب منی قلبم را به سوی تو میگیرم پس مرا به سوی خویش بخوان و لحظه ای مرا به حال خودم وا مگذار من محتاج توام ارامشم را از تو میخواهم که ارامبخش قلبها هستی در این فصل زمستونی وقتی برف وبارون می باره دلم ببِشتر هوایت را میکند  هوای دلم راو داشته باش عاشقتم


پسندها (4)

نظرات (0)