مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات نفسم

غذا خوردن مهدیار

1393/9/26 23:53
نویسنده : مامان فاطمه
2,109 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم گل پسر مامان دیگه کم کم خودت غذا  میخوری niniweblog.comبرات غذاتو میذارم جلوت و هم خودت میخوری هم من کمکت میکنم بوسو بهت غذا میدم از زمانی که شیر خشکت رو قطع کردم غذا خوردنت بهتر شده عزیزم خندونک هنوز هفته ای یک بار برات سوپ درست میکنم ولی دیگه کامل غذاهای  صفره رو میخوریآرام ماست و دوغم خیلی دوست داری محبتصبحونه هم فرنی و تخم مرغ و تخم بلدرچین و سمنو  و نون شیرمال و خامه خیلی دوست داری خیلی حلواهم دوست داری نوش جونت عزیزم دوست دارم جیگر بغلبوسمامانniniweblog.com niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comاینجا پسرکم کوچیکتر بود وقتی عکسهای قبل تو میبینم دلم واسه اون دوران تگ میشه و دوست دارم الانم زمان دیر بکذره

niniweblog.comniniweblog.comعزیز دلم برات ژله درست کردم زیاد دوست نداشتی

پسندها (4)

نظرات (7)

عمه فروغ
27 آذر 93 0:00
نوووووووووووش جونت مهدیار جونم
افسون
27 آذر 93 1:05
سلام عزیزم . ماشالله به این شازده پسر . خدا حفظش کنه گل پسرت و . ایشالله سلامت و تندرست باشه همیشه . ببوسش پسمل طلا رو .
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 1:53
ماشالله به پسری نازم افرین خاله نوش جونت
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
عاطفه و بهزاد
27 آذر 93 9:59
شاد و سلامت باشي هميشه مهديار جون[پاسخ
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان 3جوجه طلایی
27 آذر 93 15:42
نوش جون گل پسرم . منم همین کار را می کنم اما زندگیم دیگه بر باده و همیشه روفرشی پهنه . لطفا کد 28 را به 1000891010 ارسال کنید و به ما رأی بدین . شما هم در جشنواره شرکت کنید. ممنون
مامان فاطمه
پاسخ
حتما عزیزم امیدوارم برنده بشین من هیچ ایدهای به ذهنم نمیرسه
مامان راحله
28 آذر 93 9:53
نوش جونت عزیزم سارا کوچولو هم خیلی خوشگله خدا حفظش کنه
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی راحله جان
اتی مامان
29 آذر 93 18:37
ماشالله به مهدیار خاله که مستقل شدهنوش جونت