مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات نفسم

بدون عنوان

1393/7/24 20:38
نویسنده : مامان فاطمه
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

:iconpink-rplz::iconpink-aplz::iconpink-iplz::iconpink-dplz::iconpink-hplz::iconpink-aplz::iconpink-mplz:niniweblog.comniniweblog.comسلام عزیز دل مامان گل پسرم دوباره اخر هفته شده niniweblog.comنمی دونم این اخر هفته ها دلم بهونه داره و همیشه دوست دارم یه برنامه ای یا مهمون داشته باشیم یا مهمونی باشیمدلخور البته اگه خونه هم باشیم برنامه فیتیله و عمو فیتیله هارو باهم میبینیم منم  اخر هفته ها این برنامه عموهارو واست ضبط میکنم و تو طول هفته برات میذارم خیلی دوست داری بابا رسول همین شبا میاد خونه میذاره و دوتایی میبینین یه موقع هایی هم سر دیدن برنامه اختلاف نظر پیدا میکنینniniweblog.com نمیدونم  واسه تو ضبط میکنم یا بابایی خطاniniweblog.comخداییش برنامه هاشون خیلی شادو جذابه niniweblog.com برای شرکت تو برنامه هاشون هم اقدام کردم ولی بچه های بالای پنج سالو رو شرکت میدن تو هنوز کوچولوییniniweblog.com البته چند تا سی دی و کارتون برنامه های اموزشی هم برات خریدیم ولی زیاد دوست نداری برنامه فیتیله رو خیلی خیلی دوست داری یه برنامه دیگه هم هست که من اتفاقی از برنامه کودک کرمانشاه ضبط کردم شعر نی نی لپش میخاره هست اونم خیلی دوست داری  هر وقت بهت میگم واسه پسرم چی بذارم لپتو میخارونی قربون اون لپ خوردنیت عزیزم

پسندها (12)

نظرات (6)

مامانِ بهار
24 مهر 93 23:24
عزیزمممممممم چه عکس های خوشگلی بهار منم عاشق عمو پورنگ بود و هست .. هنوز برنامه های ضبط شده ش رو میبینه
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:42
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
اتی مامان
30 مهر 93 12:44
ماشالله به شاخ شمشاد،مامان فاطمهمنم عاشق برنامه عموهای فیتیله مو هر بار با امیرعلی تا آخرش می بینمدوستت دارم خوشگل خاله مهدیار جونی
مامان کارن( رزیتا )
1 آبان 93 10:36
ای جاااان عموهای فیتیله ای به قربونت عزززیزم که اینقد دوسشون داری
سارا شکيبا
10 آبان 93 16:36
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____________
محدثه، مامان ارسطو
11 آبان 93 2:48
جوووونم مهدیاری. ارسطوی منم عاشق عمو فیتیله ای هستش.