مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات نفسم

بدون عنوان

1393/6/1 15:12
نویسنده : مامان فاطمه
205 بازدید
اشتراک گذاری

                                                              به نام خدا                                                                  تا به امروز پسر عزیزمون19 ماه و 27 روز ش شده عزیزم  یه موقع های احساس میکنم  خیلی زود داری بزرگ میشی یلی دلم واسه نوزادیهات تنگ شدهغمگین زندگی مامان کلی شیرین کاری میکنی وقتی که میخوابی فکر کاراتو میکنم و قربون صدقت میشم  بوسدیروز با بابا رسول روز جمعه بردیمت بیرون اول رفتیم پاساژمن خرید داشتم تا چشمت به پله برقی افتاد کلی سرو صدا کردی خواستی بری بالا بابایی بردت رو پله هم اجاز نمیدادی دستت رو بگیره دوباره با بابا برگشتین پایین هی میخواستی بری برگردی خلاصه تا من خریدمو بکنم کلی بازی کردی .تو پاساژ هر بچه ایرو میدیدی میدویدی و بغلش میکردی حتی از خودت بزرگترو .بعد با بابای بردیمت پارک اول بستنی خوردی بعدم رفتی بازی چرخو فلک سوارت کردیم اولش که اروم میچرخید جیغ میزدی وسرو صدا میکردی بعد که تند شد دیگه ساکت شده بودی هرچی هم صدات کردیم سرتو از ترس بر نمی گردوندیسکوت کلی با بابای از کارت خندیدیمقه قهه بعد طبق معمول چند باری پشت سر هم اسب سوار شدی تا رضایت دادی برگردیم خونه.نفسم عزیزم جیگرم لحظه لحظه زندگی من و رسول با تو پر از شادی میشه نگاه تو به ما امید میده خدا تورو واسه ما افریدمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)