مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات نفسم

19ماهگی مهدیار

1393/6/3 15:51
نویسنده : مامان فاطمه
733 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      بنام خالق هستی

عزیز دل مامان بابا 19 ماهگیت مبارک گلم  امید وارم همیشه سرحال وسلامت باشی تا من و بابا رسول از بودنت دیدنت وبویدنت انرژی بگیریم  عزیز دلم کلی اقا شدی و از رفتارات میفهمیم که همه چیزو متوجه میشی  .قربون پسر باهوشم برم  فقط هنوزم تو غذا خوردن اذیتم میکنی  خیلی بد غذا میخوری هر راهیرو که بخوای رفتم ولی فایده نداره مامانی  از غذا نخوردنت خیلی حرص میخورهم شاکیهمش میگم  میشه یه روزی خودت غدا بخوریو بیای به من بگی گشنمه به مادرای که بچه هاشون همه چی رو خیلی راحت میخورن حسودیم میشهخطا                                                                                                      

  الهی مامان فدای اون حرف زدنت  البته حرف که نمیتونی بزنی ولی با حرکاتت مقصودتو به ما میفهمونی کلمه هم میگی  مثل بابا  -مامان- بیده یعنی بده - پوفه-میگم چاقو چیه میگی جیزه -بع بعی میگه بع بع -کلاغه میگه قا قا-خروسه میگه قوقو-بهت میگم مهدیار چیه مامانشه میگی قا یعنی اقا  فدای اقام بشم عزیزم بغلمحبت

پسرم عاشق فرمونه ماشینه  هر موقع سوار ماشین میشیم گریه میکنی و دوست داری بری بغل بابای تو رانندگی کنی  ولی من نمی ذارم چون خیلی خطر داره niniweblog.comااین عکسارو دیروز  از پسر گلم گرفتم بابای با ماشین شرکت اومده بود مارو ببره خونه مامان امنه  تا بابای از ماشین پیاده شد منم ازت عکس گرفتم  ولی بابای قول داده برای تولدت یه ماشین شارژی بگیره که فرمونم داشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محدثه
11 فروردین 94 21:30
خیییییلی بامزس ایشالا خدا براتون نگه داره کوچولوتونو