مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات نفسم

شیرین زبون خونه ما

1394/8/30 16:30
نویسنده : مامان فاطمه
2,076 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی شیرین زبونی میکنی عزیزممحبت

وقتی یه چیزی از من میخوای که بهت نمیدم میگی خواهش میکنم  عزیزم عروسم بده به من چشمکمنم که دست و پام شل میشه و طاقت نمیارم خندونک حسابی بوست میکنم بوس

هربار که میری پایین خونه مامان معصومه و میای بالا در میزنی درو که باز میکنم میگی سلام خوش اومدمخندونک

به بابا رسول میگی بیا مارو ببر خونه مامان امنه ندیدمشونچشمک

دایی محمدو خیلی دوست داری و تازمانی که ما اونجاییم باهاش بازی میکنی البته چه بازی کردنی یا میخوای بزنیش یا اینکه هر چیزی که دستته میخوای بهش امپول بزنیدلخور

دیروز بهت گفتم قربون پسرم برم حوصلش سر رفته چه کار کنم برات گفتی ببر منو دکتر امپول بزنه خوب بشم محبت

خیلی سارارو دوست داری niniweblog.comو سارا هم هر کاری که تو میکنی یا هر چیز که میگیرو میخوادniniweblog.com ولی در کل باهم کنار میاین و خدارو شکر اذیت نمیکنین وقتی کنار همینبغل

چندروز پش خونه مامان امنه بودیم تو دکتر میشدی به سارا امپول میزدی سارا دکتر میشد به تو امپول میزدniniweblog.com وقتی سارا اسباب بازی هاتو میگیره بهش میگی خواهش میکنم بده خطرناکه

niniweblog.com

بردمت خونه مادر با هلیا بازی کنی وقتی اسباب بازیای هلیا که دخترونه بودو دیدی برات تازگی داشت و خیلی ذوق میکردی مخصوصا ماشین لباسشوییniniweblog.com بعد بابا رضا دید دوست داری رفت برات خرید با اسباب بازی حالا خاله بازی میکنیniniweblog.com

با پشتی و بالش برا خودت خونه درست میکردی منم اون خونه رو که داشتی اوردم دوباره برات درستش کردم کلی ذوق کردی و الان بازی میکنی همون تو خونه هم میخوابی

 

niniweblog.com

وقتی که برات قصه میکم بخوابی باید چند بار برات یه قصه رو پشت سر هم بگم خسته میشم بعد بهت میگم بخواب دیگه خسته شدم نمیتونم دیگه قصه بگم برات میگی  به خدابگو من گوش نکردم  بگوniniweblog.com

الان چند شبه که پشت هم میری پایین میخوابی niniweblog.comو بیشتر وقتها پایینی با اینگه من خیلی باهات بازی میکنم و برنامه کودک برات میذارم و کلا هر کاری میکنم که تو سرت گرم بشه که عادت به پایین رفتن نکنی ولی نمیشه غمگینسکوتخطاشاید چون حساس شدیم به این کارت و همش جلو روت میگیم که پایین نرو یا نخواب یا بالا باش تو هم حساس شدی و مدام میخوای پایین باشیغمگینسکوتخطا پسرک عزیزم میدونم شبا پایین جات خوبه و مامان معصوم وبابا رضا از من بهتر مواظبت هستن ولی منم شبا بالا خوابم نمیبره و باز م دلم پیش توههغمناک مامان معصوم میگه از سرش می افته بزرگتر بشه و من امیدوارم که همینطور باشهبغلبوس

 

 

چند روز پیشا هوا خیلی سرد بود توهم که دیدی مامان معصوم نیست حیواناتت رو جمع کردی ببری تو باغچه بهشون علف بدی منم همراهیت کردم ولی اخر با زور و دعوا اوردمت بالادلخورسکوت

تمام برچسب های رو اسباب بازیها و ماشیناتو میکنی خیلی اینکارو دوست داری منم هرچی برات توضیح میدم که کارت اشتباس انگار نه انگارغمگینسکوت

 

وقتی دارم یه چیزی برات توضیح میدم اینجوری نگام میکنی

مهدیار با عینک مامان

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان فرزانه
5 آذر 94 17:28
سلام مامانی بچه تون خیلی ماهه خدا برات حفظش کنه عزیزم لطفا به منم سر بزن حتما وبلاگم به دردکوچولوتون میخوره منتظرتونم کلی عکس و تم برای جشنای شما و کیپ از عکسای کوچولوتون بایه کلیگ عکساش ماندگارتر میشه لطفا یه سر بزن ضرر نداره که 09187059389 اینم شمارمه ارتباط با پیامک و تلگرام
فاطمه^فائزه
5 آذر 94 20:54
ای جان ماشالله به این شیرین زبون
مامان فرح
7 آذر 94 8:31
عزیزم انشاله همیشه سالم باشه مهدیار جون،زیاد نسبت به پایین رفتنش حساس نشو چوب بچه ها معمولا کارهایی ما حساس میشویم رو بیشتر انجام میدن البته حق داری منم اگه مهسا نباشه اصلا خوابم نمیبره
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم نه حساس نمیشم مامانم میگه یه دوره ای داره خودش دوباره خوب میشه البته الان بهتر شده و دیگه زیاد بهانه نمیگیرهو چون روزا کوتاه شده نمیخوابونمش شبا زود میخوابه
عمه فروغ
10 آذر 94 12:08
سلام فاطمه جونای جوونم به آقا مهدیار شیرین زبون انگار همه بچه ها عاشق دکتر بازی و آمپول زدن هستند آرشیدا هم مدام در حال این بازی هست مثل مهدیار ان شاا.. که همیشه شاد و خوش باشی مهدیار شیرین زبون
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم []
مامان ندا
11 آذر 94 23:54
قربون شیرین زبونیات...عکسا یکی از یکی قشنگترن..
مامان ندا
14 آذر 94 23:33
قربون شیرین زبونیهای گلپسر... مگه پسرا دل ندارن اسباب بازیهای دخترونه داشته باشن؟یا دختر اسباب بازی پسرونه؟والا به خدا...من که برای صاینا چند بار ماشین خریدم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ای جانم صاینای شیطون دقیقا الان مهدیار از حرکات و کارای دیگران الگو میگیره و چون هم بازیاش بیشتر دخترن بچم دلش اسباب بازی دخترونه میخواست صاینا عسلی رو ببوس از طرف من شیطون بلا
مامان ندا
14 آذر 94 23:35
قربون شیرین زبونیهای این گلپسر مگه پسرا دل ندارن که عروسک واسباب بازی دخترونه دشته باشن؟یا دخترا اسباب بازی پسرونه؟والا به هدا.. من که برای صاینا چند بار ماشین خریدم
اتی مامان
16 آذر 94 19:39
ماشالله به مهدیار شیرین زبون عززززیزمامیرعلی هم تا پارسال عاشق عروسکاش بودمگه پسرا دل ندارن
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم گل پسراتو ببوس