مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات نفسم

اولین برف 1397

1397/10/13 20:07
نویسنده : مامان فاطمه
199 بازدید
اشتراک گذاری
پسرک مهربون من امروز اولین برف سال 1397در 13دیماه اومد❄❄❄❄❄ پسرکم کلی ذوق کردی و رفتی حیاط زیر برف نفست تازه شد و از اونجایی که تنها بودی و من هم یه کم ناخوش احوال نتونستم همراهیت کنم😊 اومدی بالا زود و اعتراض کردی که چرا نمیای برف بازی 😆ولی فردا جمعس بابایی خونس حتما میبریمت بیرون و از این هوای برفی استفاده میکنیم مامان فدای ذوق و شوقت 😘😚❄❄❄❄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

البته خودتم سرما خوردی ولی با این حال از ذوق برف رفتی بازی کردی اومدی منم یه چایب نبات دبش برات ریختم خوردی دارو بهت دادم برنامه کودک برات گذاشتم داشتم خونه جارو میزدم که رسیدم تو حال دیدم گل پسرم خوابیده 😴😴😴



منم دست به کار شدم و سریع یه سوپ رشته خوشمزه🍲🍲🍲 برای شام درست کردم که پسرم بیدار شد نوش جان کنه حالش بهتر بشه😍😘😋

ایشالله فردا اگر رفتیم بیرون حتماً عکسای خوشگل از گل به پسرم میگیرم و یادگاری میزارم تو وبلاگش بمونه یادگاری⛄اولین برف ۱۳۹۷ در ۱۳ دی ماه



پسندها (2)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
13 دی 97 22:33
الهی انشالله که خوب بشه عزیز دلم 😚اره دقیقا از ذوق برف نمیدونن چیکار کنن😥
مامانمامان
14 دی 97 20:58
الهی زود خوب بشه