مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات نفسم

زندگی روزانه اذر سال1396

1396/9/1 19:21
نویسنده : مامان فاطمه
235 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


 

 

 

 


دایی محمد عشق خواهری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پدر پسری


سلام به گل پسرم امروز اول اذر ماه غروبه دارم شام درست میکنم یه چندتا مطلب یادم بود گفتم برات بنویسم
گلپسرم خداروشکر میکنم که تو بابا رسول مهربونو دارم عاشقتونم یه چند وقتی مریض شده بودم و به چیزی جز سلامتیم فکر نمیکردم ولی خداروشکر الان بهترم و به خودم قول دادم که دیگه حرص الکی و غم و غصه نخورم خوب زندکی بالا پایین داره کم و زیاد داره واینکه بعضیا دل ادمو میشکونن ناراحت میکنن یه چند وقت واقعا اعصابم به هم ریخته بود به خاطر بعضی چیزا ولی دیگه نمیخوام بهشون فکر کنم واینکه اینو بهت بگم هرکسی که اذیتت کرد فقط یک کلمه واگذارشون کن به خدا همین خدا خودش هم از دل تو خبر داره وهم از نیت اونا عزیزم امیدوارم از کسای که دوسشون داری بدی نبینی چون اون موقع دلت بیشتر میگیره و میشکنه

عزیز دل مامان با اقاجونو مامان امنه رفته بودیم ابسرد اتیش کردیم چایی اتیشی و سیبزمینی خوردیم حسابی خوش گذشت سارا جونم باهامون اومد یه کم تو ماشین باهم کل کل کردین و ما حواصتونو پرت میکردیم که به هم گیر ندین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


سارا جونو مهدیاری

 

 

 

 


عاشقتونم

 

 

 

 


فدای مامان مهربونم

 

 

 

 

 

 

 

 


جیگر خالش

 

 

 

 


مهدیارو سارا جونی دارن میرن خونه مادر

 

 

 

 


جیگری مامان داره برام ظرف میشوره فدات بشم یه مایع ظرف شویی کوچیک مامان معصومه بهت داده یه وقتایی دوست داری کمکم کنی منم استقبال میکنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


دایی محمد عشق خواهری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)