مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات نفسم

مادرانه

1396/4/10 23:22
نویسنده : مامان فاطمه
193 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به گل پسر عزیزم همدم روزهای تنهاییم روزای بلند تابستون شروع شد و هیچ برنامه ای برای پسرک و خودم نمیتونم بچینم چون شرایطش نیست واقعا و من از تو خونه موندن واقعا خسته میشم گل پسرمم اگه نباشه که هیچی خداروشکر که تورو دارم و صبح به امید خدا وبعد هم به امید پسرکم چشمامو باز میکنم یه وقتایی خیلی دلم پر میشه و میگیره نمیدونم چرا دوست دارم با کسی دردو دل کنم ولی کسیرو پیدا نمیکنم از بیمهری اطرافیان خیلی دلم میگیره و فقط دلم گرمه که خدا همه چیزو میبینه و واگذارشون میکنم به خدای بزرگ من ادم بیخیالی نیستم مسعولیت پذیرم درمورد خیلی چیزا ارزش قاعلم و ناراحت میشم و این اخلاقمو دوست ندارم دوست دارم بیخیال باشم به همه چیز شاد باشم حداقل انرری منفی نداشته باشم و بتونم در ظاهرم که شده راضی و شاد خودمو تو زندگی نشون بدم که روی بقیه اقر منفی نذارم درمورد بی مهریای اطرافیان بی اهمیت باشم ولی یه وقتایی فکرم نا خواگاه در گیر میشه و دلم میگیره
گل پسرم بزرگ شدی خیلی چیزارو درک میکنی من چیز زیادی از زندگی نمیخوام ولی احساس میکنم دیگه خیلی بی برنامه دارم جوونیمو میگذرونم
عزیزکم یه وقتایی خیلی دلگیر میشم و تنها چیزی که تودلم میگم با خودم اینکه خدای ماهم بزرگه خدایی دارم که از دل من خبر داره و جواب رفتارای دیگرانم میسپارم دست خودش
مهدیارم بدون مامان عاشقته و خیلی دوست داره امیدوارم حداقل بزرگتر شدی تو درکم کنی البته الانم بزرگترین دل داری وجود گرم تو عزیزکم
نمیدونم الان ساعت یازده و نیم شبه تو بابا رسول رفتین سرویس منم شیرتو گرم کردم که اومدی بخوری و بخوابین و یه دفعه دلم خواست که این چیزارو بنویسم شاید یه کم سبک بشم
دیگه روزا خیلی سخت میخوابی خوراکتم کمه گل پسرم ولی من با اینکه حرص میخورم به روت نمیارم عزیزم همه میگن بزرگتر بشه خوب میشه و منم تمام تلاشمو کردم برات واسه همین سعی میکنم زیاد سر مسعله غذا خوردن گیر بهت ندم
برای عید فطری با خاله سعیده اینا رفته بودیم دامنه قله دماوند دشت شقایقا بد نبود خوش گذشت خداروشکر
در اخر از خدا تن سالم و دل خوش برای همه دوستای وبلاگی و خودمون میخوام نگاه قشنگ گلپسرمو به خدا میسپارم امیدوارم مادر خوبی برات باشم عزیزکم زندگی من





















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)