مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات نفسم

بوی مهر با مهدیار

1394/6/19 13:21
نویسنده : مامان فاطمه
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزم niniweblog.comامیدوارم سر حال وniniweblog.com سر زنده وشاد niniweblog.comباشین با کوچولوهای خوشکلتونniniweblog.com niniweblog.com

مهدیار عزیزم کوچک مرد زندگی من خیلی دوست دارم niniweblog.com

وااااااااااااااای که چقدر شیرین زبون شدی niniweblog.comمن و بابا رسولو با این حرف زدنات مجبور میکنی که بچلونیمتniniweblog.com دیگه از بوس کردنامون خسته میشی و به من میگی بچه بد چون من هربار که دعوات میکنم میگم بچه بد تو هم یاد گرفتی هر کسی رو میخوای دعوا کنی با اخم میگی اااااا بچه بد

چند روز پیشا بابا رسول برات یه شامپو خرید که توش تیله داره توهم خیلی خوشت اومده طوری که همش دستته و هر بار تبلیغ شامپورو میبینی میاری نزدیگ تلویزیون میگی ببین منم دارم خندونکبابا رسولم که دید دوست داری چند رنگ دیگشم برات خرید وقتی  دیدی  رنگای دیگشم  داری کلی ذوق کردیبوس

الهی فدات بشم که با داشتن چیزای کوچیکی مثل این انقدر خوشحال میشی محبت چقدر بچگی خوبه عزیزم عجله نکن برای بزرگ شدن بچگی کن باز ی شیطونی بخند از ته دلت خرابکاریهای کودکانت رو دوست دارم شلوغ کردنهای کودکانه ات رو دوست دارم  بعضی وقت ها خودمم باهات بچه میشم و بازی میکنمزیبا اخ که چقدر خوش میگذره  تو پارک  باهات کلی بازی میکنم  قضاوت دیکران و نگاهاشونم برام مهم نیست چشمکبرام مهم اینه که چقدر هم به تو هم به ما خوش میگذره راضی اینجا همه یاد گرفتن که خشک باشن و از داشته هاشون لذت نبرن سکوتیه موقع هاااا بابا رسولم با ما همراه میشه و بچه های دیگه هم همینطور چند باری پیش اومده که مادراشون میان ازم میپرسن ببخشید شما مربی مهد هستین که انقدر قشنگ بچه هارو سر گرم میکنین و من در جوابشون میگم نه من یه مادر هستم که از کودکی فرزندم دارم نهایت استفاده رو میبرم چون دیگه هر روزی که میگذره تکرار نمیشه محبت

چند شب پیشا رفته بودیم پارکی که اسب داره به قول تو چشمکخلوت بود سراغ سرسره وتابم نرفتی چرختم بردیم یه کم بازی کردی خسته شدی دیدیم دور خودت میچرخی گفتم بیا قایم موشک بازی کنیم بعد کلی بات هم بازی کردیم دیکه هر بچه ای میومد میومد بازی با ما دیگه وقتی دیدم سرتون گرم شد من رفتم نشستم پیش بابارسول و تو با بچه هاااا کلی بازی کردین من نگاتون میکردم ولی خوب تو چون کوچیکتر بودی هنوز قوانین بازی رو زیاد بلد نیستی به خاطر همین همه بچه هارو لو میدادی و کلی میخندیدیم خنده هر موقه میریم پارک یا چرخاتو میبریم یا ماشینتو بعد توهم دوست داری ماشینتو یا چرخاتو یا توپتو با بچه های دیگه عوض کنی خندونکبچه های دیگه هم استقبال میکنن چون تنوع رو خیلی دوست دارین شما بچه ها الان همچی براتون تازگی داره بوسو در اخر وقتی میخوایم بیام خونه باید با زور پدر مادراشون وسیلتو ازشون بگیریم  و بیام که من خجالتم میکشمخجالت سکوتچون تو خودت پیش قدم میشی تا وسیلتو باهاشون عوض کنی کلی داستان داریم باتودلخور

عزیزم داره کم کم بوی مهر و مدرسه میاد ومن و بابا رسول تصمیم گرفتیم که هر سال گل پسرمو  یکی دو ماه ببریمش مهد که هم برات یه تنوعی بشه هم با اینجور محیط ها اشنا بشی پارسال که خیلی دوست داشتی و استقبال میکردی ولی چون کوچیک بودی منم تا اخر وقت باهات میموندم تو مهد و چون وسایل بازی تو حیاط بود دوست داشتی بیشتر تو حیاط باشی حالا امسال شاید بذارمت بیام خونه و بعد بیام دنبالت ببینم موقیعت چه جوری میشهآرام الانم برات کتابو مدادو یه کمی لوازم تحریر خریدیم کیف هم که داری حالا باید اسمتو تو یه مهد خوب بنویسم niniweblog.comیه موقع هایی کیفتو ور میداری میگی برم مدرسه میری تو حیاط اسرار میکنی که بری مدرسه niniweblog.com امیدوارم که در اینده دانش اموز خوبی بشی عزیزم

راستی عاشق اب بازی هستی و بابا رضا هم هرسرس زحمت میکشه استخر بادیت رو برات رو به راه میکنه و توهم کلی اب تنی میکنی و بازی میکنی یه موقه هایی هم ما همراهیت میکنیمniniweblog.com

 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

عمه فروغ
20 شهریور 94 19:43
سلام فاطمه جون ان شاا.. که همیشه در کنار مهدیار گلم روزهای خوبی داشته باشید و ان شاا.. که به نحو احسنت بتونید از روزهای کودکی مهدیار لذت ببرید به به پس گل پسری قراره مهد هم بره ان شاا. که موفق باشی مهدیار گلم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام فروغ جان مرسی از محبتت عزیزم
مامان فرناز
27 شهریور 94 15:42
خدا نگهدارت باشه شيرين زبون و دوست داشتني
مامان ندا
30 شهریور 94 22:19
اتی مامان
3 مهر 94 17:44
1000ماشالله به مهدیارجونم که دیگه برا خودش آقا شده و میخواد مهد بره